TVVL zoekt ST-technici om kennis te delen

De TVVL Expertgroep Sanitaire Technieken (ST) ontwikkelt, deelt en verspreidt kennis op het gebied van sanitaire technieken. De Expertgroep ST komt graag in contact met enthousiaste, ervaren ST-technici met HBO werk- en denkniveau. Het doel is een ‘Innovatiegroep ST’ samen te stellen waarvan de deelnemers een bijdrage leveren aan het verder ontwikkelen van het vakgebied door van gedachten te wisselen over nieuwe ontwikkelingen en ideeën in te brengen voor onderzoeksonderwerpen en richtlijnen.

De leden van de ‘Innovatiegroep ST’ ontmoeten elkaar en de Expertgroep ST in principe twee maal per jaar, tijdens een voorjaars- en een najaarsbijeenkomst. Tijdens deze bijeenkomsten doet de Expertgroep ST verslag van de lopende activiteiten en worden vervolgens thema’s en lopende onderzoeken behandeld. In de eerste bijeenkomst staat ontwerpversie NEN 1006 (2013) op de agenda.

De Expertgroep Sanitaire Technieken

De Expertgroep ST deelt en verspreidt kennis door:

• het initiëren en begeleiden van studies;
  • het (laten) publiceren van artikelen in het TVVL Magazine;
  • het organiseren van bijeenkomsten en congressen, zoals het Nationaal Congres Sanitaire Technieken;
  • het leveren van bijdragen aan de gezamenlijke activiteiten van de vereniging;
  • het laten opstellen van ISSO-publicaties.

De Expertgroep ST werkt daarbij nauw samen met:

• Uneto-VNI, de brancheorganisatie voor installatiebedrijven, en
  • ISSO, het kennisinstituut voor de installatiesector

Aanmelden

Spreken de bovenstaande ideeën jou aan, neem dan contact op met het verenigingsbureau van TVVL via 033 – 434 57 50 of stuur een e-mail naar n.dekker@tvvl.nl o.v.v. NAW-gegevens privé, functie, ervaring en interesse in drinkwater en/of afvalwater. Deelnemen aan de ‘Innovatiegroep ST’ is kosteloos en mogelijk zonder lidmaatschap van TVVL.

TVVL
TVVL is het Platform voor mens en techniek en bestaat sinds 1959. TVVL is een belangrijk kennisplatform op het gebied van utiliteitsbouw en installatietechniek in Nederland en telt circa 1200 persoonlijke leden en 500 begunstigers/bedrijfsleden. TVVL bundelt kennis en ervaring uit de verschillende vakgebieden verspreidt deze, ook internationaal, en stelt deze ter discussie.