TVVL-cursus Elektrotechniek voor Werktuigkundigen van start

Werktuigkundigen’ van start. Met de cursus Elektrotechniek voor Werktuigkundigen (E voor W) krijgt de deelnemer de mogelijkheid om in vogelvlucht basiskennis op te doen van de diverse elektrotechnische grondbeginselen en installaties en kan zich met de opgedane kennis ontwikkelen tot een volwaardigere gesprekspartner in project- en bouwteams.

De cursus ‘E voor W’ verschaft Werktuigkundigen binnen de installatietechniek inzicht in de E-installaties door gevoel te kweken voor begrippen, kentallen en vuistregels. Hierdoor krijgen functionarissen in de W-techniek affiniteit en gevoel bij de elektrotechnische gebouwgebonden installaties in met name de utiliteit maar ook de woningbouw. De cursist is na afloop in staat elektrotechnische tekeningen inclusief symbolen te lezen. De cursus is bedoeld voor de werktuigkundig geschoolde medewerkers werkzaam bij adviesbureaus, installatiebedrijven, leveranciers, opdrachtgevers of overheid. Voor deze pilot cursus geldt een korting van 25%.

Algemene informatie
De normale cursusprijs bedraagt voor leden € 2.075,00 en voor niet leden € 2.575,00. Deze prijs is exclusief 21% BTW. Voor de pilot cursus geldt een korting van 25%. Inschrijving heeft plaats op basis van datum aanmelding en geschiktheid vooropleiding. Meer informatie over deze cursus kunt u vinden op www.tvvl.nl.

TVVL
TVVL is het Platform voor mens en techniek en bestaat sinds 1959. TVVL is een belangrijk kennisplatform op het gebied van utiliteitsbouw en installatietechniek in Nederland en telt circa 1200 persoonlijke leden en 500 begunstigers/bedrijfsleden. TVVL bundelt kennis en ervaring uit de verschillende vakgebieden verspreidt deze, ook internationaal, en stelt deze ter discussie.