Persbericht – ‘Dag van de Verbinding’

‘Dag van de Verbinding’

Odius B.V. is als organisatie een onafhankelijke partner voor cliënten die te maken hebben met de soms ingrijpende gevolgen van letsel. Odius biedt professionele psychosociale begeleiding en training aan alle betrokkenen bij letsel.
Op 21 september 2012 houdt Odius een bezinningssymposium dat geheel in het teken staat van ‘verbinding’. Verbinding, dus praten met elkaar en oog hebben voor de belangen van de ander, versoepelt de afhandeling van medische letselschade.

Diverse sprekers zullen onder leiding van Eveline Brandt met elkaar de dialoog aangaan en vanuit hun eigen referentiekader spreken over hun rol bij letsel.

Aan het woord komen: prof. dr. Hans Büller, drs. Johan Dorresteijn, drs. Theo Kremer, Johan de Kruijf, Wytze Patijn en mr. Joost Wildeboer. Verdere informatie over de sprekers en het onderwerp van hun bijdrage aan het programma vindt u op www.odius.eu.

Het belooft een boeiend en vernieuwend geheel te worden.

Tijdens dit symposium vindt tevens de presentatie van het boek ‘Artsen zijn ook maar mensen’ geschreven door Johan de Kruijf plaats. Hij is vader van een kind dat het slachtoffer is van medische letselschade en oprichter van Odius B.V.

Het eerste exemplaar zal door Johan de Kruijf worden overhandigd aan prof. dr. H.A. Büller, voorzitter van de raad van bestuur van het Erasmus MC in Rotterdam. Het ziekenhuis waartegen jarenlang een juridische strijd werd gevoerd, met als resultaat: de hoogste schadevergoeding ooit in Nederland uitgekeerd bij medisch letsel.

Het programma begint om 13.15 uur, vooraf wordt vanaf 12.30 uur een lunch aangeboden.
Om 17.15 uur sluit het programma af met een hapje en drankje . Het symposium vindt plaats in het nieuwe trainingscentrum van Odius aan de Bonkelaar 2 te Smilde.

Voor verder info en opgave: www.odius.eu en www.artsenzijnookmaarmensen.nl

Zie ook teaser op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=p9x8QF35e8U&feature=youtu.be