Legionella waarschijnlijk verantwoordelijk voor de dood: golf van ziekte in Warstein

Let op! Deze tekst is geautomatiseerd vertaald en kan onjuistheden bevatten.
Klik hier voor het originele (Duitstalige) bericht: www.wrd.de

De oorzaak van de massale ziekte in Warstein is blijkbaar gevonden op de vijf patiënten Legionella werden ontdekt. Je zou kunnen worden verspreid via airconditioning. Een totaal van 70 mensen ziek werden, stierven twee mannen.

Sinds maandagavond (19/08/2013), de afdeling gezondheid van het district Soest onderzocht een mogelijke bron van Legionella. “De actie doet denken aan een incident in 2010 in Ulm. Legionella tijd werden verspreid via de afvoerlucht van een technisch systeem,” gezondheid afdeling directeur Frank Renken zei op dinsdag (20/08/2013). William Müsch Geboren uit Soest WDR.de bevestigde dinsdagmiddag dat nu specifiek wordt gezocht naar “grotere airconditioners” dat de Legionella verspreid kan zijn.

De sanitaire inspecteur van de wijk vragen ook de patiënten met een specifieke vragenlijst van de Bielefeld State Center for Health. Zo hoopt men het beginpunt van de pathogeen te beperken.

Het drinkwater van de stad met ongeveer 27.000 inwoners Warstein komen als de oorzaak van de vraag, zei de provincie woordvoerder, omdat de momenteel heersende temperaturen zijn te koud voor de bacteriën in de waterleidingen. “We hebben ook altijd alleen individuele patiënten. Zou de infectie van de lijn, werden eveneens getroffen familieleden.”

Antibiotica cocktail van beats
Het is te hopen dat de ziekte golf terug: Na het weekend van vrijdag tot zondag, een andere 30 patiënten was toegelaten tot het ziekenhuis Maria Hilf Warsteiner met relevante symptomen, waren er slechts twee op maandag. Door woensdagmiddag (21/08/2013), is het aantal verdachte gevallen gestegen tot 70, “gesensibiliseerd Door het melden van meer gevallen, artsen hebben vervolgens gemeld,” zei district woordvoerder Müsch Born to WDR.de. Als het niet voor nieuwe gevallen. Ondertussen, het aantal patiënten waarbij Legionella steeg 4-5 gedetecteerd.

Twee mensen, 47 en 53 jaar, gestorven in verband met de golf van ziekte. De toestand van een 46-jarige man en een 42-jarige vrouw is nog steeds kritiek, zullen beide blijven zorgen intensief. In de andere patiënt, de behandeling grenst met een cocktail van antibiotica. Ze zijn vrij van koorts weer snel, volgens de behandelende artsen. Ze werden opgenomen met hoge koorts, droge hoest en longontsteking. De incubatietijd Legionella is tien tot 14 dagen.