Jubileumcongres Stichting Veteranenziekte 10-10-2019

Het 20-jarig bestaan van onze stichting is samen met lotgenoten, donateurs en zakelijke contacten op een speciale wijze tijdens ons jubileumcongres / lotgenotendag in de Efteling gevierd. Met inspirerende presentaties op het gebied van gezondheid, wetenschap, handhaving, techniek en nieuwsfeiten hebben wij naar onze mening een interessant en gevarieerd programma voor onze deelnemers op het podium gebracht.

Wij kijken met een positief gevoel terug op deze prachtige dag, en we kijken zeker ook positief naar de toekomst, waaraan we allemaal op onze eigen manier ons steentje bijdragen. De stichting zal er ook in de toekomst zijn voor het lotgenotencontact, de voorlichting en de lotgenotenbehartiging!

Wij willen nogmaals onze dank aan de sprekers, genodigden, sponsoren, vrijwilligers, lotengenoten, overige deelnemers, floormanager, medewerkers van de Efteling en onze dagvoorzitter uitspreken. Zij hebben deze prachtige dag mede mogelijk gemaakt!

Daarnaast willen wij de organisaties en personen danken voor de onverwachte giften tijdens het congres.

Wij kunnen uw steun goed gebruiken!

Bestuur Stichting Veteranenziekte