John Lens nieuwe directeur TVVL

Met ingang van 1 mei 2013 treedt ing. John Lens in dienst bij TVVL als directeur. In deze functie is John Lens verantwoordelijk voor de externe profilering van TVVL en geeft hij leiding aan de acht medewerkers van het verenigingsbureau. John Lens is de opvolger van Roel Theunissen.

John Lens, 46 jaar, studeerde onder andere Werktuigbouwkunde en Technische Bedrijfskunde. Hij is sinds 2002 werkzaam bij Uneto Vni als regiomanager en sinds 2008 als landelijk secretaris van de Groep Groot bedrijven. Daarvoor heeft hij verschillende functies vervuld, onder andere teamleider en sales executive.

Het bestuur van TVVL is zeer verheugd met de benoeming van John Lens als directeur. Zijn ervaring zal een belangrijke bijdrage leveren aan de professionalisering van TVVL en het verenigingsbureau. Daarnaast heeft John Lens een breed netwerk opgebouwd dat TVVL helpt bij het bevorderen van de samenwerking tussen alle organisaties binnen de installatiesector.

TVVL

TVVL is het Platform voor mens en techniek en bestaat sinds 1959. TVVL is een belangrijk kennisplatform op het gebied van utiliteitsbouw en installatietechniek in Nederland en telt circa 1200 persoonlijke leden en 500 begunstigers/bedrijfsleden. TVVL bundelt kennis en ervaring uit de verschillende vakgebieden verspreidt deze, ook internationaal, en stelt deze ter discussie.