Dé TVVL-Techniekdag Survival of the fittest

Leusden, 27 oktober 2011

Dé TVVL-Techniekdag Survival of the fittest
Woensdag 16 november vindt Dé TVVL-Techniekdag plaats: ‘Survival of the Fittest; Mens, Omgeving en Gebouwtechniek passen zich aan!?’ Het ‘Survival of the fittest’ concept wordt toegepast op gebouwen en installaties en sluit aan bij het jaarthema van TVVL ‘Hoe overleven bestaande gebouwen?”.

De dag start met keynote presentatie getiteld ‘Gezond herbestemmen is het toppunt van duurzaamheid’, door Prof. ir. Elphi Nelissen, decaan Bouwkunde en hoogleraar Building Sustainability aan de TU/e. Vervolgens wordt aan de hand van een interactieve sessie met sociale media (m.m.v. Young TVVL) ervaringen en meningen uitgewisseld.

Dierenwereld
Vervolgens zijn er parallelsessies die door de TVVL-afdelingen worden georganiseerd. De sessies bestaan voor minimaal de helft uit discussies met input uit de zaal onder leiding van moderators. Het Curatorium Cursussen heeft een crash course ontwikkeld ‘Alternatieven voor warmteopwekking’ die gevolgd kan worden met als resultaat een formeel bewijs van deelname. Drs. Midas Dekkers sluit de dag af met de tweede keynote presentatie getiteld: ‘Survival of the fittest in de dierenwereld’.

Inschrijven
Dé TVVL-Techniekdag vindt plaats op woensdag 16 november 2011 van 13.30 – 20.00 uur in Leerhotel Het Klooster in Amersfoort. U kunt zich inschrijven via www.tvvl.nl/techniekdag2011.

TVVL
TVVL is het Platform voor mens en techniek en bestaat sinds 1959. TVVL is één van de belangrijkste kennisplatforms op het gebied van utiliteitsbouw en installatietechniek en telt circa 1200 persoonlijke leden en 500 bedrijfsleden. TVVL bundelt kennis en ervaring uit de verschillende vakgebieden verspreidt deze, ook internationaal, en stelt deze ter discussie.

Bron: www.tvvl.nl