Presentator Andries Knevel heeft een ernstige legionellabesmetting opgelopen

Als eerste wensen wij Andries Knevel, familie en vrienden heel veel sterkte toe. Vandaag d.d. 14-11-2016 zagen wij verschillende nieuwskranten dit verschrikkelijke bericht melden. Wij hebben een gedeelte van het Algemeen Dagblad in het onderstaande nieuwsbericht verwerkt.

Nieuwsbericht

EO-coryfee Andries Knevel is ernstig ziek. De 64-jarige presentator heeft in Bolivia een ernstige legionellabesmetting opgelopen, meldt de omroep vandaag op haar website. Volgens een woordvoerder is Knevel ‘goed ziek’

Hij is ziek geworden tijdens de opnames van het programma EO Metterdaad. Knevel ligt momenteel op de intensive care van een niet nader genoemd ziekenhuis.

De EO zegt niet te weten of Knevel in levensgevaar is. ,,Het is echt afwachten, hij is goed ziek en het kost tijd om daar bovenop te komen”, aldus een woordvoerder. De omroep heeft er bewust voor gekozen het slechte nieuwsbericht vandaag te verspreiden. ,,Mensen begonnen hem te missen, hij maakte geen radioprogramma en was niet meer aanwezig bij andere bijeenkomsten.”

Druk op deze link voor het complete nieuwsbericht

Bekijk onze website voor meer informatie over de Stichting Veteranenziekte