Netwerkbijeenkomst Stichting Veteranenziekte groot succes

Wij zijn trots om te melden dat onze netwerkbijeenkomst d.d. 01-06-2018 een zeer geslaagde dag was. Tijdens deze bijeenkomst hebben wij veel ideeën en kennis uitgewisseld om legionellapreventie nog beter op de kaart te zetten. Deze groep, die wij samenwerkingspartners noemen, groeit jaarlijks aanzienlijk en steunt de Stichting Veteranenziekte op verschillende manieren.

Uiteraard hebben wij van alle kanten hulp nodig zodat wij als Stichting nog beter onze taken kunnen uitvoeren en dat ons bereik nog groter wordt!

Netwerkbijeenkomst

De Stichting richt zich vooral op de lotgenoten: patiënten en hun dierbaren. Daarnaast bundelt de Stichting Veteranenziekte zijn krachten met iedereen die werkzaam is op het gebied van legionellapreventie (zoals gebouweigenaren, gebouwbeheerders, personen die werkzaam zijn in de installatiebranche en gelijkwaardig). Wij organiseren  1 a 2 keer per jaar een Netwerkbijeenkomst.

Film Stichting Veteranenziekte

Met trots hebben wij op deze dag onze nieuwe film over de Stichting laten zien met als doel om zoveel mogelijk personen met deze film te bereiken.  Een belangrijke tool om de bekendheid te vergroten. Deze film laat in vijf minuten de impact van legionellabesmetting en de activiteiten van de Stichting Veteranenziekte zien. Wij hebben alle betrokkenen gevraagd om deze film zoveel mogelijk te delen.

Delen op youtube

Delen op Facebook

Dagafsluiting

Wij hebben de dag afgesloten met een gezamenlijke golfclinic om elkaar nog beter te leren kennen.

Als bestuur van de Stichting Veteranenziekte willen wij iedereen bedanken voor deze geslaagde dag!

U kunt de foto’s hier bekijken