Netwerkbijeenkomst in de Verkadefabriek!

14 oktober a.s. van 14.00 tot 16.00 uur

Beste sponsors, donateurs en belanghebbenden,

De Stichting Veteranenziekte wil graag de dialoog met de legionellawereld gaande houden. Met patiënten, lotgenoten, de overheid, maar ook zeker de advieswereld op het gebied van legionellapreventie. Wij sturen iedereen uit de verschillende vakgebieden, die wij in ons bestand hebben, een uitnodiging en hopen daarmee op een grote opkomst.

Voor deze middag nodigen wij u uit om met ons als Bestuur van Stichting Veteranenziekte te praten over wensen en ideeën, maar ook zeker met elkaar.Wat leeft er allemaal op dit moment. Er zijn veel ontwikkelingen gaande, die van invloed zijn of kunnen zijn op het advieswerk en op het beleid.Daarbij is kennis delen en samenwerken heel belangrijk vinden wij. Wij stellen UW aanwezigheid zeer op prijs!!

Hoe meer mensen aanwezig, hoe meer we aan elkaar kunnen hebben. Dit zal op verschillende manieren vormgegeven kunnen worden. En daar willen wij u ook over informeren.

Er zijn géén kosten verbonden aan deze bijeenkomst alleen wel de vraag om z.s.m. te laten weten dat u aanwezig zal zijn.Graag aanmelden per e-mail: secretariaat@stichtingveteranenziekte.nl Dan kunnen wij de catering daarop laten aanpassen.

Alvast tot ziens op 14 oktober 2016

Verkadefabriek