Lotgenotendag 5 november 2016

Geachte lotgenoten en/of betrokkene,

Wij mogen u wederom uitnodigen voor de lotgenotendag op 5 november 2016. Deze dag varen wij mee met de prachtige Salonboot “Veerman van Kampen”. In de laatste nieuwsbrief hebben wij de datum bekend gemaakt. Hopelijk heeft u deze datum vrijgehouden in uw agenda!

Programma:
Tussen 9.30 uur en 09.50 uur zien wij u graag bij de ligplaats van de Salonboot
(Bij het van Heutszplein) t.o. IJsselkade 84, 8261 AH Kampen.

Ontvangst op de boot met koffie, thee en natuurlijk iets lekkers, en we zullen gedurende de dag goed verzorgd worden.

We varen de IJssel af, via het Kattegat en Ketelmeer onder de Ketelbrug door en via het IJsselmeer komen we bij het mooie Urk. Hier kunt u van boord voor b.v. een wandeling alvorens weer terug te varen naar Kampen, waar we ongeveer om 16.30 uur weer aanmeren.

*Donateur en partner/begeleider nemen kosteloos deel!

Druk op deze link om een impressie van de rondvaart te krijgen

Inschrijven
Wilt u zo vriendelijk zijn om per e-mail secretariaat@stichtingveteranenziekte.nl te laten weten of u aanwezig zult zijn onder vermelding van:
-Naam/ namen
-Wel/geen donateur
-Adres
-E-mailadres
-Dieetwensen
-Komt u met een rolstoel? ja/nee

Inschrijven (per post)
Als uw aanmelding niet via e-mail gedaan kan worden, dan graag per post een briefje met de bovengenoemde gegevens naar:

Secretariaat Stichting Veteranenziekte
P/a Genieweg 46, 1566 NM Assendelft

—————————————————————–
Uiterlijk voor 15 oktober 2016 aanmelden!

De betaling graag uiterlijk 15 oktober 2016 op rekeningnr. NL92INGB008245110

Voor personen die geen partner of begeleider zijn vragen wij een bijdrage van € 35,–

Heeft u geen mogelijkheid om op eigen gelegenheid te komen? Neem dan voor 15 oktober contact met ons op. Wij gaan dan ons uiterste best voor u doen om vervoer voor u te regelen.

Met vriendelijke groet,
Bestuur Stichting Veteranenziekte

Ps.
Op loopafstand zijn er drie grote parkeerplaatsen waar uw gratis kunt parkeren Bijvoorbeeld tegenover het NS-station. Vandaar loopt u over de IJsselbrug en gaat rechtsaf langs de IJssel naar de boot ongeveer 100 meter. Ook kunt u aan het Burgemeester Berghuisplein en bij de buitenhaven gratis parkeren.

Bij vragen over de dag, route en/of parkeren kunt u ook contact opnemen met Hans Bakker tel. 06 54657786.