l10045861

Een waardevolle lotgenotendag in Kampen

Met dit nieuwsbericht willen wij u bedanken voor uw aanwezigheid tijdens de lotgenotendag die wij organiseerden op 5 november j.l. Het was een mooie dag….. Er zijn weer veel verhalen verteld en ervaringen gedeeld. Foto’s van het evenement zijn op onze website. Eventueel kunt u foto’s (digitaal) waar u belangstelling voor heeft opvragen bij ons.

l1004456

Bekijk de foto’s

Nieuwsbrief

Graag willen wij u vragen om een paar regels te schrijven om met meerdere lotgenoten en donateurs te kunnen delen via de nieuwsbrief? Het is uw keuze om het onderwerp te bepalen (o.a. over lotgenotendag en,- of over uw eigen ervaringen met legionella). Wij hebben deze dag als een bijzonder ervaren en mochten hier gelukkig deelgenoot van zijn.

Vakantiebeurs

Ook willen wij uw aandacht vragen voor de vakantiebeurs waar we als stichting voorlichting gaan geven aan ontzettend veel mensen. Indien u ons wilt versterken dan horen wij het graag. Met een hele of halve dag of meerdere dagen maakt voor ons niet uit, alles is in te passen.

De beurs vind plaats van 9 t/m 15 januari:

• Maandag 9 januari bouwen we de stand op.
  • Dinsdag 10 januari is voornamelijk vertegenwoordiging van bedrijven aanwezig.
  • Woensdag 11 t/m zondag 15 januari 2017 de publieksdagen!

Uw reiskosten mag u declareren en voor entree, eten, drinken en gezelligheid wordt gezorgd.

Als u interesse heeft stuur dan uw reactie naar secretariaat@stichtingveteranenziekte.nl