Ketensamenwerking Legionellapreventie

Overzicht sponsoringopties Congres Ketensamenwerking Legionellapreventie 2014

Bent u geïnteresseerd in één van de onderstaande sponsoringsopties, neem dan s.v.p. contact op met:

Groenhof Congresorganisatie
Tineke Kabbes
info@groenhofco.nl

1. Plaatsing logo van de sponsor op de website van de Stichting Veteranenziekte met link naar de website van de sponsor gedurende de periode voorafgaand aan het congres tot en met het congres.

Prijs: € 250,-

2. Plaatsing logo van de sponsor op de website van de Stichting Veteranenziekte met link naar de website van de sponsor gedurende de periode voorafgaand aan het congres tot en met het congres. Plaatsing logo van de sponsor in het gedrukte programma van het congres. Projectie logo van de sponsor op scherm in de pauzes tijdens het congres. Inclusief toegang voor één congresdeelnemer.

Prijs: € 500,-

3. Plaatsing logo van de sponsor op de website van de Stichting Veteranenziekte met link naar de website van de sponsor gedurende de periode voorafgaand aan het congres tot en met het congres. Plaatsing logo van de sponsor in het gedrukte programma van het congres. Projectie logo van de sponsor op scherm in de pauzes tijdens het congres. Inclusief toegang voor twee congresdeelnemers.

Stand van de sponsor in de congresruimte.

Prijs: € 1000,-

Stichting Veteranenziekte